Učebnicre je absolutně nová a je jedinečným studijním materiálem nejen pro studenty angličtiny, ale i manažery a širokou veřejnost, neboť se detailně v 18 kapitolách věnuje problematice mezinárodního managementu. Kniha obsahuje následující lekce: Unit1 Company structure Unit 2 The global company Unit3 Global production Unit 4 Entering a foreign market Unit 5 International mergers Unit6 Business in the 21st century Unit 7 Corporate cultures Unit 8 Global careers Unit 9 Management attitudes in Germany and Britain Unit 10 The value of MBAs Unit 11 Recruiting internationally Unit 12 Selecting international managers Unit 13 Training across cultures Unit 14 International management development Unit 15 Thinking global, acting local Unit 16 Routes to top management Unit 17 Overseas postings Unit 18 Returning home Glossary, Key,Tests.Kniha je skvělým pomocníkem pro studium obchodní angličtiny.Kniha je absolutně nová,nepoužitá,cena 180 Kč, po Praze je možné osobní předání., prodám, na prodej,Market Leader International Management, prodám, na prodej